duminică, 18 noiembrie 2018

Tu știi câtă apă trebuie să bea copilul tău?





La aproape un an de la lansarea Aqua Carpatica Kids pot spune că am avut sentimentul că s-a reinventat roata. 
Din punct de vedere chimic, toate componentele sale sunt în echilibru perfect și este o apă recomandată de Societatea Română de Pediatrie pentru consumul destinat copiilor, având un conținut redus de sodiu și cel mai mic nivel de nitrați dintre toate apele plate din România. De asemenea, Aqua Carpatica este o apă minerală naturală, neprocesată sau purificată în mod artificial, alcalină în mod natural. 
Pe lângă aceste beneficii, alegerea mea a fost influențată și de ambalaj. Când ambalajul se identifică cu o nevoie, conținutul poate deveni nevoie secundară, mai ales dacă vorbim de nișe, de produse pentru copii. Ce nu facem noi pentru odraslele noastre?! A fost o perioadă când producătorul a rămas fără stoc, probabil au fost depășite estimările, așa că am fost nevoită să refolosesc ambalajul :(. Treptat și-au revenit și în unele magazine au implementat dublă plasare, atât în zona de apă cât și în zona dedicată bebelușilor. Pentru că noaptea la copiii mici și bebeluși, hidratarea se face cam în aceeași măsură ca și ziua, acest recipient, chiar mi-a făcut viața mai ușoară. Sunt copii care nu mai cer apă noaptea după vârsta de 2 ani, dar la noi nu se aplică :(. Mergând în colectivitate, bănuiesc că nu-și satisface nevoia de hidratare în timpul zilei. Diana nu a acceptat biberon după ce am terminat cu alăptatul (am alăptat-o 1 an și 7 luni) și nici cănițele nu ne-au prea fost de ajutor. Mi-ar fi trebuit 2-3 cănițe pe noapte...spală-le, sterilizează-le... nu mai vreau să-mi amintesc. Acest recipient a apărut exact când aveam mai multă nevoie. Îmi fac stoc săptămânal și îmi pun în fiecare seară lângă pat 2- 3 sticle de Aqua Carpatica Kids. Somnul nu ne este afectat pentru că nu există riscul să curgă și nu sunt nevoită să aprind veioza. Și tot așa de simplu este și ziua – le am amplasate peste tot, la îndemâna. 

Pentru a veni în sprijinul părinților, Aqua Carpatica a lansat platforma online www.hidratarecorecta.ro. prin intermediul căreia aflăm care este nevoia de hidratare medie zilnică a copilului nostru. Cu ajutorul unui calculator ni se comunică exact cantitatea de apă de care are nevoie copilul, băiețel sau fetiță, în funcție de vârstă, greutate și activitatea fizică pe care o desfășoară. Mesajul transmis este unul de conștientizare a importanței hidratării corecte încă din copilărie, pentru formarea unui stil de viată sănătos, ca factor primordial de interes al părinților în creșterea și dezvoltarea armonioasă a copiilor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu