vineri, 16 noiembrie 2018

Scrisoare de la Moș Crăciun pentru Radu


Mă pregătesc să-mi intru în rol, rolul meu preferat de Moș Crăciun. 
Pentru că Radu mai are foarte puțin și împlinește 9 ani, m-am gândit că s-ar putea să fie ultima mea șansă ca anul acesta să-i transmit o listă de bifat sau mai bine zis de reflectat. Adică, Moș Crăciun vreau să spun...el îi va trimite lista, pe principiul că trebuie să și oferi nu doar să primești. Profit și de faptul că tot a amânat să-i scrie Moșului, deși are ca de obicei o lista lungă, dar bănuiesc că realizează că este prea lungă și-i este greu să se hotărască ce lasă și ce taie. Tocmai de aceea, scrisoarea de la Moșu' va fi foarte utilă :). Dacă vă inspiră rândurile mele, vă invit și pe voi să o faceți pe Moșul și pentru cerere, nu doar pentru ofertă. Imaginați-vă ce fețe vor face piticii când vor găsi în cutia poștală o scrisoare pentru ei! Gata, mă duc să o printez, o bag într-un plic și mă duc jos să o pun în cutiuța noastră. Aștept poze și feedback-ul vostru aici și pe pagina noastră de Facebook.




                                                                                    Santa Claus’ Main Post Office, 

Santa Village,
FIN-96930 NAPAPIIRI
November 2nd, 2018






Dragă Radu,

            Ne apropiem de cea mai frumoasă  perioadă din an, sărbătorile de iarnă. Este timpul să fim mai buni, mai înțelegători, iar dacă am supărat pe cineva, este cel mai bun prilej să-i spunem că ne pare rău.
            Sunt foarte surprins că până în acest moment nu a sosit scrisoarea de la tine. Ești mai mare și probabil îți este greu să te hotărăști - nu mai ești preocupat doar de jucării, acum te interesează și cărțile și hăinuțele. Sau poate ai fost prea ocupat cu temele, cu fotbalul. Știu că ai foarte multe pasiuni și dorințe și apreciez că pui pe primul loc școala și temele. Ai devenit un băiețel responsabil și față de surioara ta, lucru de care cred că părinții tăi sunt foarte mândri. Disciplina ta uneori le mai dă bătăi de cap celor dragi ție, dar, ca în fiecare an, am văzut progres și tocmai de aceea lista ta a fost mereu luată în serios. Sunt convins că în serios îți vei lua și tu toate responsabilitățile:

efectuarea temelor cu cât mai puțin ajutor din partea mamei :)
citit - pentru a descoperi în permanență lucruri noi
ordine în camera ta și în birou
implicare în treburile casnice: dus gunoiul, luat pâine sau alte mici solicitări ale părinților
grijă față de surioara ta
politicos și respectuos atât cu adulții cât și cu colegii și prietenii

            Chiar dacă nu prea îți plac proverbele, pentru că au mare însemnătate și au fost scrise urmare a experiențelor celor mai mari ca noi, te sfătuiesc să ții cont de ele. Nu îți voi trimite o carte cu proverbe, deși aveam de gând, dar ți le reamintesc pe cele pe care le tot auzi de la mami:

"Ție ce nu-ți place, altuia nu-i face!"
"Leneșul mai mult aleargă"
"Paza bună trece primejdia rea"

În așteptarea scrisorii de la tine,

îți doresc să rămâi același băiețel simpatic, pus numai pe șotii, dar cu măsură!

Cu drag,
Moșu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu