vineri, 28 septembrie 2018

Ce bine că e toamnă


Las' să ningă, las' să plouă, numai vreme rea să nu se facă :)


A venit toamna...calendaristic, astronomic, din punct de vedere termic, gata e toamnă. Chiar dacă acceptăm cu greu și mai sunt oameni pe strada în maieuri sau pantaloni scurți. Ce-i drept cam bruscă trecerea, dar nu înțeleg de ce parcă toată lumea se revoltă. Sigur că vara e mai confortabilă, dar dacă natura vrea să ne păstreze cele 4 anotimpuri ar trebui să fim recunoscători. Ați reflectat la beneficiile toamnei? Eu una săptămâna aceasta, deși a fost foarte încărcată pentru mine cu un deadline imens pentru ziua de ieri, am simțit că seara e mai lungă și mai productivă și culmea am dormit mai mult, iar  copiii au acceptat foarte ușor să meargă la ora potrivită la culcare. Cred că m-aș bucura dacă se va renunța la ora de vară. Ce bine că e toamnă... mai avem nevoie și de repaos, să ieșim ușor din heirupismul verii. E grea tranziția și pentru copilași, am avut o săptămână plină de provocări la îmbrăcat. De unde am scos hainele astea ? Asta se citea pe fețele lor bulversate...Diana cu greu a acceptat pulovăr și jachetă iar Radu e trist că își strică freza de la căciulă.
Deși am un motiv întemeiat să o urăsc, rămânând într-o zonă pozitivă, dacă închid ochii și mă gândesc ce înseamnă pentru mine toamnă, imediat îmi vin în minte imaginea din vechiul nostru abecedar cu panerele pline, frunzele multicolore dar și proverbele și zicerile noastre românești pline de însemnătate.
Care este proverbul vostru preferat despre toamnă?



Vă aștept cu comentarii și cu like pe pagina noastră de Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu